[INTRO] Writer_Akime arishima

tumblr_m05aokm8xq1r0294go1_500

こんにちはすべて私の名前キメの有島をご紹介^^

(Kon’nichiwa subete watashi no namae kime no Arishima o go shōkai ^ ^)

ok perkenalkan nama saya akime arishima atau biasa dipangil “CHO” or “IME” or “IMA” terserah kalian mau dipanggil apa ime iklas kok^^

ime tinggal di semarang dan lahir di batang 3 januari line01.

selain kpop aku juga suka anime lho…. anime kesukaanku adalah naruto entah kenapa ime suka naruto sehari gak liat gimanya rasanya aneh -_- #curhat:D

mau kenal lebih dekat sama ime ^^ add akunku yah 😉

ID LINE : akime_arishima20

WHATAPP : 085226177105

FB : Akime arishima

WEB PRIBADI : Akime Island Dream

SEKIAN PERKENALANNYA 😀

MY BIAS ^^

50035780 large

MY IDOL IS MY FAMILY^^

Was a friend of my supporters and all readers so I hope to leave traces or whether it Comments like ….. let more spirit to write another fanfiction thanks ^^

SEDIKIT GAMBAR LUHAN DAN BAEKHYUN ^^

tumblr_myetr5Pmoj1rto225o1_r1_500 tumblr_inline_npyuacVn841sehz96_500

 72303151326382882498 large large wpid-large-1

tumblr_mtddlay4IO1savepqo2_r1_250 tumblr_n55fr8A27p1sa01n5o1_500

Advertisements

2 thoughts on “[INTRO] Writer_Akime arishima

  1. Kamu dari Semarang???? Lah aku dari Kendal??? (Kalo kamu gak tau tempatku itu lumayan deket sama Semarang ehehehe)
    Btw aku Meyda, 99line, kamu muda banget deh aku serasa tua :’) salam kenal ya, Ma! (Ini ceritanya sok kenal langsung panggil Ima aja lol).
    Ditunggu fanfic kamu :-3

Leave Your Comments Juseyo ^^

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s